تعمیر دستگاه های ایکس ری X-RAY خارجی

تعمیر دستگاه های ایکس ری X-RAY خارجی

فروردین-2-1402
ادمین

آمادگی تعمیرات  ایکس ری های خارجی

با توجه به ورود تعداد بسیار زیادی انواع دستگاه های ایکس ری ( درباره قیمت دستگاه ایکس ری بیشتر بدانید) با برند های معتبر به کشور در سنوات گذشته از قبیل rapiscan , ( رپی اسکن )،smiths heimann  اسمیت هایمن، جیلاردونی Gilardoni  و ... و مشکلات تعمیرات، خدمات پس از فروش دستگاه های ایکس ری اشعه ایکس  و همچنین منقضی شدن زمان گارانتی این قبیل دستگاه ها ، با برای ورود این دستگاه ها ارز بسیاری از کشور خارج گردیده و جزو سرمایه های کشور به حساب می آیند.

شرکت انطباق گستر سپهر با همکاری متخصصین و کارشناسان خبره این حوزه تصمیم گرفته تا برای خرید دستگاه ایکس ری با قیمت و خدمات مناسب مشکلات این قبیل دستگاه ها را در حد توان مرتفع نموده و آنها را آماده بکار نگه دارد.

سازمان ها ، نهادها و ارگان های بکارگیرنده این قبیل دستگاه ها می توانند از طریق تماس و یا مکاتبه با این شرکت مشکلات و نوع دستگاه ها را بیان نموده تا پس از کارشناسی و بررسی اولیه نسبت به انعقاد قرارداد و تعمیر دستگاه ها اقدامات لازم به عمل آید.

 

تعمیر دستگاه ایکس ری

 

دستگاه های Rapiscan در مدل های چمدانی و پالتی

دستگاه های Smiths Heimann در مدل های Hi-scan 5030si ، HI-SCAN 6030 di  ، HI-SCAN6040i  ، HI-SCAN7555i  ، HI-SCAN9075  ، HI-SCAN100100 ، HI-SCAN145180-160kv ، HI-SCAN180180-300kv ، ScanVan 8585  ، Body Scanner 

دستگاه های ایکس ری جیلاردونی Gilardoni در مدل های مختلف

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید

در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
نظرات کاربران

ایرج جورشری

سلام روز بخیر ، برای تعمیر و فعال سازی یکدستگاه ایکس ری مدل Rapiscan 627 XR در صورت تفاهم نگهداری آن طی قرارداد انجام شود . با تشکر

شرکت انطباق گستر سپهر

شرکت انطباق گستر سپهر

با سلام و عرض ادب مشخصات دقیق ،نوع خرابی ، و اسم سازمان را ارسال بفرمایید. جهت چگونگی انجام کار در ساعات اداری با شماره 02144733549 تماس بگیرید.